Alla inlägg den 5 februari 2010

hmm

Av zanna - 5 februari 2010 13:54

har nyss kommit hem från mamma i skatan, körde henne till bommen på affären å sen tillbax till skatan. trevligt å träffa dom för en gångs skull. händer inte så ofta eftersom mamma jobbar nätter å sover på dagarna. å när hon är ledig så far hon till skatan för att vila upp sig. =)


har diskat nu å startat en brasa så jag får allting torrt som blev blött när vi var ute i morse. vad less jag blir på det här. nu vill jag ha en tidig vår å en varm sommar men med den här snön som har kommmit nu så försvinner den väl lagomt till hösten så det ska komma en ny, nä jag vet att jag inte är så positiv nu men det är inte så lätt heller när det bara ska krängla hela jävla tiden. =(


alma ligger nu ute i vagnen å sover, hon har haft en jätte dälig natt i natt vilket resulterar i att jag inte sovit så mycket å är skit trött nu. så nu ska jag se om jag kan få vila en stund innan donnan vaknar. =) <3


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Av zanna - 5 februari 2010 10:12

idag så har vi inte haft nån bra start...

inatt när jag klev upp med alma lät det som om det droppade överallt å jag kollade i hallen uppe å nu har det börjat rinna bakvägen in igen. så jag la dit en handduk å ställde en skål nere för att det inte skulle bli allför blött.

imorse när jag å alma klev upp vi 8 så sa karl att det även rinner in i badrummet å i vardagsrummet. faaaan vad less jag blir alltså. så jag gav alma mat å såg till så att hon somnade om igen å så klädde jag på mej, hämtade en yxa å gick upp på taket å slog som tusan på isen så nu är det nästan borta. nu gäller det bara till att hålla efter så det inte blir samma igen. så jag hoppas att vi slipper att det rinner in igen nu. snacka om att ge efter för sina aggressioner där jag stod å slog. hehe...

nä nu ska jag ta å klä på alma å åka till mamma i skatan...


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards