Alla inlägg den 17 februari 2010

Av zanna - 17 februari 2010 16:39

idag så har vi inte haft nå bra dag.. alma har varit hopplös å bara skrikit i princip hela dan. nånting är fel med henne men sen hon fick lite alvedon så har hon varit på gott humör. =) tack för det! hon är alldeles vit i tandköttet nere i munnen å det ser ut som om det skulle kunna komma en hörntand. jag vet ju inte hur det är det här med tänder, hur dom kommer när dom kommer å hur det ser ut. men eftersom hon blev bättre av alvedon så har hon nog haft ont. stackars lill gumman! <3 tycker inte om när hon är otröstlig!


å så har jag bråkat med min my, jag lånade ut bilen till henne men istället för att komma tillbax med den när hon var klar med mamma så for hon till en kompis i stället vilket har lett till att jag blev arg på henne för jag hade behövt åka å handla.. men men nu är den tillbax men jag har inte tagit mej nånstans. tappade lusten helt.. jaja..


nu har jag börjat med lite mat, pommes å korv, har ingen lust med nå mer avancerat. har ingen ork alls idag men jag har iaf kört två diskmaskiner. =)

skulle behöva tvätta lite oxå, å vara till stan å köpa en ny skid dress... den jag köpte i fjol blev lite trång efter att jag fått alma. hade jag vetat att jag var gravid när jag köpte den så hade jag inte köpt den utan väntat tills nu istället men så blev det inte hella. far till vemdalen över en natt på lörda å det skulle tydligen bli -20 där på lördan å då kan jag ju inte vara ute om jag inte har nå täckbyxor.. =( men men jag har fortf två dar på mej att åka å köpa en innan vi far. jag har lyckats få med mej eriks tjej oxå så jag slipper fara ensam, det kommer att bli väldigt trångt i stugan men det är ju bara för en natt så då ska det nog gå bra. =)


nä nu har jag inte tid med det här längre.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards