Alla inlägg den 18 februari 2010

Av zanna - 18 februari 2010 15:43

alltid nå skit när karl åker bort å ska vara borta i några dar...

det här gången så stannade den där jävla opeln igen för mej... jag fastnade på gården å det har ju bara kommit typ 2cm snö.. jag försökte ringa till folk överallt som kanske kunna komma å hjälpa mej för jag stod mitt i öppningen till gården med bilen så jag kunna inte ta saaben heller.. men ingen svarade.. jag ringde till annelie å hon var snäll å ringde till darsten som skulle vara snäll å hjälpa mej men precis då så tog jag i som faan å kom loss.. karl sa att det kunna vara bromsarna som frusit eftersom att ett däck inte rörde på sig. fy faan vad less jag blir. när karl var i rättvik i sommras å jag var hemma så stannade den där opeln mitt i korsningen på q8 i gnarp å ville inte gå heller förna karl kom hem. alla som jag bad om hjälp med att ta hem den trodde att jag fått soppa torsk men det hade jag inte för dom kom med en dunk å tankade den.. men inte lyssnade dom på mej utan tankade å hoppasn det startade inte iaf. å nu detta. blir så så så less på det här... å jag som ska ta den bilen upp till vemdalen på lörda.. vad kommer att hände då då?? punka på alla hjul lr så kanske jag hälsar på i ett dike. känns bara som om jag ska stanna hemma å inte åka en meter till förns karl kommer hem.

å så ska det ju komma en massa snö oxå, å hur ska jag kunna ta bort den då när slungan oxå bara funkar när den vill. jag sa till karl imorse innan han åkte att blir det en massa snö så ringer jag till nån med traktor för jag tänker då inte jävlas med slungan.. sist jag körde den så fick jag gas häng å höll på att köra rätt in i en vägg i garaget när jag skulle flytta på den. tur man är snabb så jag hann stänga av den innan det var för sent.. å vad jag hatar när karl är borta!!!!!!!


så nu har jag gnällt lite idag så nu ska jag inte göra det nå mer...

ska ta å fixa lite fika till mej nu innan alma vaknar. tur jag har henne annars vet jag inte vad jag hade gjort. =) <3


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards