Alla inlägg den 22 februari 2010

Av zanna - 22 februari 2010 08:35

i lördags morse kl 09 så bar det va till vemdalen. allt gick jätte bra hela vägen, det blev en matpaus för alma på ica parkeringen i ånge för där måste vi ändå in å handla. så fia fick mata alma å jag gick å handlade. när jag kom tillbax till bilen så skrek alma för fulla muggar så jag tog över. när vi kom fram till vemdalen så tog vi oss en varsin öl för jag tänkte då inte köra nå mer bil den dagen. =)

jag räckte över alma till fia igen å hon började att gallskrika igen. började att ana att alma inte tyckte om fia. hon hade jätte skoj med fia så länge hon inte satt i hennes knä men så fort fia tog i alma så skrek hon.

jag somnade först av alla där uppe, (som vanligt) jag somnade vid 22 tror jag å alla andra gick i säng vid 01.. hehe å jag sov tom i våningsängen som stod i vardagsrummet. hur jag kunna göra det i det där livet som var fattar jag inte men jag å alma gick ju upp kl 06 oxå så det kanske var därför. =)

alma sov hela natten då för 3e natten i rad. så himla skönt. =)

igår så kom vi hem till ett hus som det bara var 17 grader i å vi har eldat för fullt men får iaf inte upp temperaturen till mer än 20 grader. så leds på det här nu så det är inte sant.


idag är det månda å abbe har kommit hem igen. =) jätte bra är det!!!

men dessa måndagar hatar jag, finns inge värre än bytar dagar. han hinner inte mer än att vakna så är det bråk. han mår inte bra av det å det gör inte jag heller när jag får dåligt samvete hela tiden för att jag skäller för att han inte lyssnar på vad jag säger... känner mej totalt värdelös i hans ögon.. att han inte hatar mej är konstigt men det är ju jag JÄTTE glad över att han inte gör!

måste gå å prata med honom nu för jag skickade upp han på rummet för att han inte lyssnat på vad jag sa. jag ger honom två varningar å lyssnar han iaf inte en 3e gång så blir det rummet å så kan vi hålla på hela dagen.. fy!


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards