Alla inlägg den 7 februari 2010

Av zanna - 7 februari 2010 09:23

igår så var det lörda å karl for till hassela med en syster å bror. jag spenderade lite av dagen med min my, köpte med mej fika å for på jobbet å drack en kaffe å väntade på att my skulle sluta. sen gick vi hem till henne å fortsatte med kaffet. jag tog ett par jeans av henne å så fick jag en tröja oxå. =) hon är snäll hon. tack tack! =)

när vi kom hem igen så tog jag mej en promis, man måste ju passa på å göra det när det är så fint ute. petter stannade med skoterna å frågade om vi ville ha lift. "javisst vi kan väl ta barnvagnen på släp" hihi

när karl kom hem så blev det hocky å sven kom han oxå. timrå vann. å det kan dom behöva om du vill ha slutspelsplats.

kl 19 så satte vi igång å dammsuga å byta sängkläder. å medans karl dammsög lite uppe så tog jag å alma en dusch. det gillade hon verkligen, tror hon tyckte att det var skönt med dusch strålen på magen för då skrattade hon å hade så kul. lite krångligt å kliva ur duschen när karl inte hörde att jag ropade på honom men det gick bra ändå. =) =)

idag så ska jag föröka med att få med mej karl till birsta för vi ska köpa en barnmats stol till alma, hon vill vara med när vi äter å det går inte att ha henne nedanför längre för då gnäller hon bara tills man tar upp henne så nu ska hon börja få vara med. jag vill egentligen ha en tripp trapp stol men just nu får vi nöja oss med en billig från ikea. huvudsaken är att hon får vara med så man slipper stressa i sig maten för att hon ska bli nöjd. en mycket bestämd ung dam fortf. =) =) man kanske kan önska sig en sån i doppresent?! =)


nä nu ska jag ta å göra oss i ordning så jag inte sitter i morgonrocken som vanligt när karl kommer hem. han är å besiktar bilarna inför rallyt idag.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards