Alla inlägg den 16 februari 2010

Av zanna - 16 februari 2010 10:56

idag så kommer min kompis louise å min guddotter nellie å ska ta en promis med oss. skoj skoj! det var ett tag sen igen som vi träffade som. =( men nu ska det bli. =) nellie blir snart ett år, bara1 månad kvar. lill tjejen blir stor. =)

så nu sitter vi å väntar på som å är redo för en prommis.


nu sitter alma i sin babysitter å det låter som om den kommer att gå sönder när som helst. hon sprattlar å har sig å att hon håller sig kvar i den är ett under. =) =)


ikväll så ska vi på den årliga semel träffen i ovansjö. ska bli så gott. =) fick första semla förra veckan när jag å abba å alma for till anna l. då fick vi nybakta semlor å kaffe/saft. =)


nä nu ska jag ta å dricka mitt kaffe medans det fortf är varmt. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards