Alla inlägg den 12 februari 2010

Av zanna - 12 februari 2010 20:21

idag så har vi varit i hassela hela dagen, jag å alma kom hem strax innan 19.

alla andra ska sova i en stuga som de har hyrt men jag besätmde mej för att sova hemma med alma.. blir så väldigt mycket med packning annars... vi ska ju få plats i bilen på vägen hem oxå..=)

vi kom fram innan lunch å vi har varit ute sen dess. alma har jag dragit omkring på en pulka å sen så sov hon i vagnen från 13-16. hon trivs verkligen ute. =) så himla bra. =) vi turades om att passa alma så jag fick åka lite oxå. jag prövade även att åka på vanliga slalom skidor å det gick mycket bättre i år än i fjol. jag har kommit på hur man gör. jiippii! annars så åker jag bara på blades. =) lilla my stal mina idag så jag fick åka på reines å dom är säkert 2 dm kortare än mina å dom var ännu roligare. =)

jag å alma ska tillbax dit imöra å njuta lite till. jag hoppas bara på att det är lika bra väder som det var idag. =)


nu sitter jag å kollar på let´s dance å jag hejjar fortf på WILLY!! han är ju så rolig å han försöker verkligen. hejja hejja!


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards