Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

lägenhet till nästa vinter.

Av zanna - 28 februari 2010 17:19

om det fortsätter såhär så vill jag bo i en lägenhet nästa vinter för fy faan vad jag är less på det här nu. idag när vi kom hem från sundsvall så tyckte jag att det luktade bastu när jag kom in i badrummet, så jag sa till karl att oxå gå in dit å lukta. då såg han att det droppade från taket rätt ner i duschen, blött trä luktar ju bastu. så nu har jag å karl varit ute på taket å försökt att ta bort isen men man vill ju inte sitta på isen när man ska hacka bort den, risken är ju att isen lossnar å man ramlar ner. så jag kom med förslaget att vi ska värma upp övervåningen rejält för å se om isen åker ner, det måste ju bli varmt under taket för att den ska smälta å då måste den ju bara lossna tycker jag. vad ska man annars göra? nån som har nå bra förslag?????????? det är till å med så illa att jag skulle kunna bränna ner huset å flytta till karls föräldrar för där är det inte såhär. där finns det andra problem istället med dom går lätt att åtgärda.


vår hotellnatt var underbar, vi behövde verkligen det här. vi gick ut å åt å sen var vi på bio. när vi kom tillbax till hotellet så gick vi å satt oss i baren å tog en drink. å ni tror att jag totall deckade vid 23. jag bad om ursäkt till karl för att jag somnade men det är ju så att man blir trött av att vara småbarns förälder. vi hann med en dusch innan jag somnade å så såg vi lite av os men när karl bytte kanal så sov jag. jag hann inte ens borsta tänderna. =) jag slappnade av till iaf 99% men vaknade flera gånger under natten iaf. jag drömmer en massa konstigt nu å det är väl för att jag slutat röka. min my var likadan i början av hennes sluta röka å hon har precis börjat bli en människa igen å hon har hållit upp i 4 veckor.

jag sa till karl att nu när jag vet hur det är att lämna bort alma så kanske vi kan unna oss det här lite oftare. å det funkade bra för alma oxå, jag var lite orolig över att hon skulle bli orolig men hon somnade 19.30 å sov sen till 04,30 så det var ju skönt. =)

även om vi inte haft så mycket tid till varann innan alma kom eftersom vi har abbe oxå så märks det så väl när man är ensamma att vi inte kan unna oss detta. men det är ju ett val vi har gjort å inte kommer vi att få mer tid till varann heller eftersom det inte är sista barnet vi tänker skaffa oss. =)


nä nu måste jag ta å kolla karl, blir orolig för han gick upp med en hammare å kofot å ska riva skrubben...


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards