Alla inlägg den 3 mars 2010

Av zanna - 3 mars 2010 17:58

på grund av att jag ligger deckad i en förkylning. =( jag å karl är dunder förkylda men än så länge har båda barnen klarat sig, abbe har ju åkt till sin mamma å det är ju bara tur att han gjorde det nu när vi blev såhär.  jag har inte orkat göra så mycket.. men idag så var jag tvungen att fara med alma till bvc för en vägning mm.. frågade om hennes kräkningar, hon har börjat på å kräkas så väldigt å det gör mej lite fundersam eftersom hon aldrig har gjort så förr mer än nån gång ibland men nu är det efter varje flaska. hon kräks inge efter gröten lr de andra hon äter.. men BM sa att det kan vara pga majsstärkelsen i nan2 så vi hoppas på det. =) hon har även lagt av att prata.. skumt tycker jag. men det kanske bara är en fix idé, för om hon slutat att höra så bör hon vä bli orolig eftersom hon är van att höra lr?? vi har gjort rent öronen på henne å det blev lite bättre  men jag vet inte...


nä nu ska jag ta å kurera mej lite.. skriver mer när jag orkar..


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards