Alla inlägg den 22 mars 2010

Av zanna - 22 mars 2010 17:37

 

alma i sin sya pyjamas, jätte fin å jätte bra men kvaliten.. värdelös.

trycket krympte vi första tvätten så nu är pyjamasen större än trycket..

men en mycket fin liten tjej. =) =)


     

alma nyäten, plommon är vad hon har runt munnen... nam sa hon hela tiden. =)





hur roterar jag bilden? almas första provsittning i hennes stol, hon tyckte det var skoj! =D 



på denna bild så är alma ty 2-3 månader tror jag. å katten är större än henne.

var bara tvungen att knäppa ett kort. =)



ny uppdatering av henne har ni fått nu. =) =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram



Av zanna - 22 mars 2010 17:26

idag är det månda å jag abba å alma började vår dag med en promis till farmor. vi fik en fika där även fast vi just kommit från frukostbordet. =)

när vi skulle gå hem så såg jag att jon å katarina kom gående så vi väntade in dom så abbe fick prata med jon. =) det slutade med att jon frågade om abbe fick komma å vara med han å det kan man ju inte tacka nej till när abbe bara leker med tjejer. =)

jag gick hem å lekte lite med alma å hände en tvätt å började med lite lunch,  karl skulle plocka upp abbe när han kom hem.

när allt sånt var klart å karl hade åkt till jobbet igen så fick abbe jätte tråkigt, han låg här på golvet å sprattlade med sina ben å sa: jaaaag haaaar tråååkiiigt!

ja men klä på dej å gå till en kompis då å det gjorde han. han gick till sina tjejer kim å wilma. =) =)

nu sitter jag å kollar på grey´s å tar igen mej efter maten. skönt. abba alma å karl sitter uppe på abbes rum å kollar på film. vi satte in en tv där i helgen bara för att oskar skulle vara här för vi ville kolla på hocky å det går ju inte samtidigt som de ville kolla på film.. han har förstår regler å han får bara använda sin tv till filmer (har inga kanaler) och efter kl 17 på eftermiddagarna. ingenting annars å håller han inte det så tar vi ut tv´n därifrån. än så länge håller han sig till reglerna så jag hoppas att han fortsätter med det för han är duktig när det gäller regler. =) =)


nä nu ska jag ta å kolla på det här innan hockyn börjar.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards