Alla inlägg den 19 mars 2010

Av zanna - 19 mars 2010 13:34

så har jag fixat sista tygbiten till almas dopklänning å gu vad den kommer att bli fin. =) som jag sagt förut så kommer den inte att var vit utan beige i linne tyg. jag vill inte vara som alla andra med en vit klänning så därför blev den beige. =) typ iaf. hittade abbes dopklänning häromdan å den tyckte jag inte alls var nå fin, en massa rych å glittrig. nä vet ni vad... fy vad hemskt!

jag hoppas bara på att jag är lika nöjd som nu när den väl är färdig så det inte blir en flopp. =)

var även till mamma en sväng efteråt för hon hade köpt mat å grejjer till alma så hon fick väl äta där då innan vi for hem igen. nu ligger hon ute i vagnen å sover som en stock. =)


å vad arg jag är på företaget där jag har köpt vagnen, ena dragkedjan till överdraget har gått sönder så jag vågar inte stänga den helt. så jag tänkte att det måste ju gå på garantin men icke. garantin gäller bara fabrikationsfel. men varför i hela världen har man garanti på grejjer man säljer om man inte ens kan få en dragkedja lagad. blir så arg! så nu får jag åka till hudik å lämna in den å få dragkedjan bytt. lika bra att göra det på båda sidor så den andra inte går sönder oxå. men men, jag tycker att man ska kunna använda en vagn aktivt i 4 månader utan att nå sånt går sönder.


såg på facebook idag (där man ser å hör allt förstås) att A&S nog ska få bäbis inom det närmsta dygnet. försökte att ringa henne förut men hon har telen av så det stämmer nog. hoppas bara att allt går bra å att det går fort. =)


grannen ovanför oss ringde nu å berättade att det var klädbytardag imöra i harmånger så nu ska vi dit. =) hoppas på att jag hittar nå tjocktröjor till abbe som det inte är luva på för han har sagt att han inte vill ha det för det blir knöligt under overall/jacka när han är ute. så titta kan man ju göra iaf. =)


nä nu ska jag passa på att vila lite när alma ligger å sover, har en sån väldig huvudvärk. =(


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards