Alla inlägg den 16 mars 2010

Av zanna - 16 mars 2010 15:28

karl ringde med 08.45 å sa att lilla vasaloppet började 09.30 å hur i hela hel*ete ska jag hinna ner till gnarp till 09.30 sa jag då, ja men det hinner du väl..jag glömde kameran hemma.

ja ännu en gång så blir man klassad som en robbot som klara precis allt. så det var bara att klä på oss å in i bilen, ingen frukost å ingen dusch å bara EN kopp kaffe å det ska jag hinna vakna på?! nej! som tur var så hade alma nyss ätit så henne var det bara att byta kläder på men ändå så tar det inte två min.

lyckades vara nere på gnarp till 09.30 å karl var där till 09.40 å då är det jag som ska skynda mej när han inte kan passa tiderna själv?! HA vilket skämt!

men abbe var iaf glada att vi kom å han var super duktig på att åka skidor. =) blir så stolt över honom, alla barnen var jätte duktiga. =)

efter det så for jag å alma till hilda å drack lite kaffe å snackade skit. =) linda å andrea var oxå där. andrea är fortf intresserad av alma men alma har så mycket annat å titta på så hon är inte ett dugg intresserad av andra bäbisar. dom är så söta tillsammans! =)


nu sitter jag å kollar på ghost whisperer. ett bra program å alma sitter i sin babysitter å har skit skoj verkar det som. =) sprattlar å spratar å skrattar. =) hon är så himla underbar den lilla flickan!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3


nä nu ska jag ta å hänga lite tvätt.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards