Alla inlägg den 7 mars 2010

Av zanna - 7 mars 2010 15:18

idag så har vi inte gjort så mycket, alma har suttit i sin hoppgunga ett tag å nu börjar hon få kläm på den. =) hon sparkar å hoppar lite å tycker att den är så rolig. =) slängde ut henne i  vagnen vid 11 för då var hon så trött så trött den lilla tösen. jag å karl bestämde oss för att ta oss en promenade efter lunch så vi gick en sväng medans alma fortf sov, när vi kom hem igen så var jag tvungen att väcka henne för då var kl 15 å så länge brukar hon inte få sova. vi börjar på å tappa hoppet om henne lite för hon är fortf jätte gnällig men det är väl dom där tändernas fel.. =( när man är van att han en liten tjej som är glad 24 timmar om dygnet 7dar i veckan så är det lite små jobbig att hon gnäller 24 timmar om dygnet nu. men det är väl så det ska vara. hon är ju inte mer ön mänsklig hon heller. =)

karl for å handla å skulle hämta abbe men dom var ute å åkte skoter så han kom hem själv igen.

medans karl var borta så såg jag nå gammalt pogram av outsiders å det handlade om tjejer i 14-15 års ålder som hade blivit mamma. jag blev hel impad av dessa tjejer. dom verkade inte vara ett dugg rädda för att bli förälder vid en sån ung ålder, en annan funderade många gånger på om man verkligen skulle bli mamma. =) men de verkade inte så nå hinder över huvudtaget. strongt gjort tjejer!! =) =) å lycka till med barnen! =) =)


nä nu måste jag ta reda på alma...


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards