Alla inlägg den 5 mars 2010

Av zanna - 5 mars 2010 16:16

idag är det andra dagen med fin väder å jag har ändå inte tagit mej ut på en promenad. det är fortf lika tråkigt att gå själv å min promis igår blev ju inte av...

idag så har jag donat lite inne å så lovade jag ju att hälsa på sussie så det har jag gjort. ska dit sen igen när karl är på 50 års kalas, först ska vi fira min mamma som fyller 56 idag å sen ska karl på nästa. jag hade inge vidare lust att åka på ett till kalas så jag åker till sussie istället som är själv för sven jobbar.

om 5 veckor så hoppas jag på att dom får en bäbis oxå, för den 14 april är det nämligen BF. deras bäbis har ett pingu tema så vi läre väl ta å köpa en pingu present till han/hon. =) skoj skoj!


idag är min lilla piga på dåligt humör, hon är gnällig å det är inge skoj alls att heta alma idag. hon tyckte att det var skoj att gå på blomster affären för där skrattade hon hela tiden åt henne som hjälpte mej. =) men sen har det varit gnälligt igen, det gick ganska bra hos sussie å när vi satte oss i bilen å skulle åka hem så somnade lill tösen på en gång å hon sover fortf. =)

alma är verkligen det bästa som har hänt mej! älskar henne så otroligt mycket, det går inte att beskriva! jag trodde inte att man kunna älska nån så mycket som man älskar sina barn. =) som förälder så kan man gå genom eld å vatten för att dom ska ha det bra å det kommer jag att göra för alma å abbe så länge jag lever!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


nu är karl på väg hem så nu ska jag börja med maten!


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards