Alla inlägg den 9 mars 2010

Av zanna - 9 mars 2010 20:19

idag så är det tisdag å abbe har varit med my å oskar, dom for till sidsjön å på skidkul. jag å alma for hem å städade, inge vidare skoj men rent å fint blev det iaf. =) sen ringde lilla my å sa att dom var på väg tillbax till ovansjö så då lade jag in min beställning på H&M å så for jag. abbe måste ha gallonisar nu när han är ute för det är så blött i snön så han blir dyngsur efter 10 min å det är ju inge skoj. han kan iaf inte ha sitt regnställ sen i fjol så jag har iaf varit tvungen att köpa ett sånt till honom, å när barnbidraget kommer så ska jag å abbe in å köpa stövlar till honom. hans gamla är hos hans mamma å har inte kommit tillbax hit än.. *arg* men hädanefter så kommer inget av det jag köper till honom att följa med honom dit. för funkar det inte än så kommer det inte att göra det heller så nu kommer allt att vara kvar här å hon får köpa eget till honom. så det så!!!


idag kl 17 så fick jag ett sms om att mina glasögon har kommit så jag ska fara å hämta dom imöra å så blev vi 3300 kr fattigare. jag skulle ju vänta med att köpa nya men det här funkar inte så mycket längre så nu blev det nya iaf.. =( men jag hoppas att dom kommer att funka bättre å att jag trivs i dom nya. =) det har jag inte gjort i dom här som jag har nu..


på torsda så var det meningen att jag å abbe skulle vara för oss själva men vi hoppar över det å tar det när vi ska köpa stövlar sistället. då ordnar vi barnvakt å åker. =)


nä nu ska jag ta å vara lite social.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards