Alla inlägg den 4 mars 2010

Av zanna - 4 mars 2010 14:56

dan började så bra så bra. men när jag bestämde mej för att packa in mej å alma å vagnen i bilen för att ta en promis med sara i gnarp så började allt skit. när jag var halvvägs ner till gnarp så fick jag ett mess där anna frågade om vi hade strömavbrott å det visste jag ju inget om eftersom jag hade åkt.. när jag kommer ner till gnarp så upptäcker jag att jag har glömt skötväskan hemma å att det fortf var strömavbrott, så det kvittade ju om jag hade med mej maten lr inte eftersom jag inte kunna värma den.. å ica var stängt pga av avbrottet så jag kunna inte köpa nån färdig mat som hon kunna åta kall så det slutade med att jag fick åka till harmånger å handla å sen till edsäter för å kunna ge henne maten innan hon svalt ihjäl min lilla stackare. jag fick även en termos med hett vatten ifall att avbrottet skulle vara länge så jag kunna ge alma mat utan att behöva bekymra mej om att hon är hungrig. men när jag skulle åka hem så kom den tillbax, men jag litar inte på att den kommer att vara hela dan så jag har kvar vattnet i den för säkerhetsskull.

lilla felix var så himla lite å söt, alma ser ut som en stor klump nu i jämförelse med honom. =) han var jätte lik sin mamma tycker jag men det tyckte inte my, hon tyckte han var likt pappa. =) tänk vad olika man tycker. =)


när jag kom hem så gick jag upp på talet för att slå bort isen å det gick jätte lätt idag, men sen upptäckte jag att det började bli luft mellan isen å taket så den kommer nog att ramla ner snart å då fick jag lov att gräva en stor stor grop utanför vardagsrummet för ramla isen ner så hade den åkt rakt igenom fönstret å det hade ju inte blivit nå bra så nu är det bara att hålla en tumme å hoppas att min grop räcker. =)


nä nu ska jag ta itu med tvätten innan alma vaknar.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards