Alla inlägg den 17 mars 2010

Av zanna - 17 mars 2010 20:37

i natt så har det inte varit nå roligt, sovit jätte dåligt å när alma vaknade vid 04 å ville äta så somnade hon inte om sen. =( å jag kände verkligen hur irriterade jag var å bättre blev det ju inte. men när hon somnade vid 05-05.30 så blev jag jätte glad å tänkte att hon skulle sova nån timme nu då men icke.. hon vaknade igen strax efter 06 å då märkte jag att karl hade klivit upp så då gick jag ner med alma å sen gick jag upp å lade med igen. fick sova till strax innan 8 men då var ju såklart alma hungrig igen så jag gick ner å gjorde i ordning en flaska å gick upp igen, la alma breve mej i sängen å matade henne halvvaken å sen somnade vi båda å klev sen upp vid 10. det var ganska skönt men jag hoppas på en bättre natt i natt.


my ringde mej på förmiddan å ville komma å säga hej å det fick hon om hon var frisk å det var hon. hon trodde att hon hade fått magsjuka så hon ar varit hemma från jobbet, men hon sa att hon hade spydd en gång på natten å sen var det bra. vi var ute typ hela tiden så det var ju bra. jag fick med henne på en prommis, det hade jag aldrig trott. men vi gick en sväng å sen satte vi oss på bron å drack kaffe å snacka skit. =)

jag var på så bra humör så jag ringde till karl å frågade om dom ville ha nå gotta till fikat så jag for på affären å handla, in till mamma en sväng å sen vidare till karl å erik som jobbade på för fullt. =) jag vet inte vad det har tagit åt donnan i den här huset men å sova en stund på dan som hon brukar det har varti helt omöjligt nu i flera dagar.. =( hon har somnat å sovit max 40-50 min fast hon brukar kunnat sova 2-4 timmar mitt på dan.men inte nu, vilket gör då att hon vill sova vid 18 å det får hon inte.. är det helt omöjligt att ha henne vaken så får hon sova max 15-20 min å sen väcker jag henne. då får hon äta å på med pyjamas å sen i säng på riktigt.

å har jag då otur så vaknar hon första gången vid 02 annars vi 04-05. men men..


nu måste jag snart börja på med alla dop inbjudningar, det kommer bara att bli skläkten på dopet å några utvalda kompisar (faddrar) för vill vi ha med alla som vi vill så blir vi närmare 100 pers å är vi bara släkterna från bådas sidor så blir vi ca 60 om alla kommer. hua hua börjar bli lite smått stressad men det är ju 2 månader kvar. men mycket att göra, klänningen är inte färdigsydd, inbjudningar ska skrivas ut å skickas.. somliga tycker att vi har mycket tid kvar på oss men om min halva från motala ska hinna kunna planera om de vill komma eller inte så vill jag ha ut inbjudningarna nu å inte sen. jag vill ha lite framförhållning. =)


nä nu har jag inte tid med det här, grey´s nu. =) =) veckans höjdpunkt!!!


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards