Alla inlägg den 21 mars 2010

Av zanna - 21 mars 2010 20:43

i fredags så var vi på "friskvård" hos erik å fia. det var jätte trevligt,vi spelade spel å kollade på let´s dance. tusan att willy åkte ut. jag som tyckte att han var en värdig vinnare. =)

jag tror att alma känner att hon inte har nån speciell plats att sova så då sover hon inte längre än en liten stund. hon gav upp på riktigt strax innan 24 å vi for vid 00.30 men sen gick det inte att väcka henne heller. =)

igår så kom oskar hit å då ville vi ha hem abbe så då kom han oxå. det går ju inte att ha oskar sovandes här utan abbe, det är ju helt fel. det var full fart tills jag körde isäng dom vi 21 igår kväll, jag trodde att dom skulle protestera men ingen av dom gjorde det så dom var nog ganska trött båda två. =)

idag så har vi haft huset fullt med barn, jag fick ett mess av lena som sa att laban ville komma å leka med abbe så då var dom ju tre killar som lekte å senare under dagen så var kim, wilma å aniston här oxå. livat i luckan kan man kalla att det var. jag skulle kunna starta ett dagis varannan vecka med alla byns ungar. hihi.

nu sitter jag kar å abbe å kollar på wipe out. å vilket roligt progrm. hehe men jag skulle nog inte klara av att vara med. fy fy...


igår natt 00.16 så fick almas gudmor anna å hennes sambo en liten greta. =) som jag har väntat på att hon ska komma. å hua så söt den lilla tjejen var! en kopia utav anna. hihi grattis grattis till anna å simon!! =) å välkommen till världen greta!


nä nu ska jag ta å vara lite social. =)


ÄLSKAR AKLMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards