Alla inlägg den 15 mars 2010

Av zanna - 15 mars 2010 08:45

för att vakna på fel sida å sen blir arg på oss andra utan att vi gjort nå.

karl har tydligen sovit dålig i natt å blev sur på mej för att jag skulle lägga ner abbes skiddress i en påse som skulle med till hans mamma. men vill han skälla så får han väl det då. jag slipper ju vara med honom idag så han kan väl skälla på erik eller på nån bil istället. jag ska göra iordning i köket å sen oss å sen far vi till högsjö, vi ska träffa lilla calle. =) ska bli så så skoj!


igår så var jag å alma själva nästan hela dan, vi sov på soffan när karl å abbe kom hem. är lite sur på abbe för han har aldrig tid att gå å kissa när han är ute så då kissar han på sig istället.  för då kan man fortsätta att göra det man gör utan att behöva gå nånstans. men då slutar det med att vi blir sura på honom å han förstår inte varför. så nu har han förstört sina pjäxor å kan inte åka nå mer i år. jätte skoj när man köpt utrustning för flera 100.. ni får väl köpa nya då sa han. men jag sa att det kan du göra själv för dina egna pengar för sådär gör man inte när flera stycken frågar om du oxå ska följa med å kissa. det är andra gången på ett par dar som han gör sådär.

men men... det är väl nån fix idé han har fått å jag hoppas att den försvinner lika fort som den kom. =)


sitter nu å funderar på om jag ska ta mej en till kaffe å sen fixa fram köket så vi kommer iväg nångång. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards