Alla inlägg den 11 mars 2010

Av zanna - 11 mars 2010 14:21

idag så märks det att våren är här. det rasar ner en messa snö från både hurset å garaget. =) härligt härligt, nu kanske vi slipper alla bekymmer med att det rinner in vatten. =) =) abbe ville åka till oskar så då fick han väl göra det å oskar blev så glad när abbe kom. =) jag höll inte på att ta mej från gården men efter många om å men så lyckade jag komma upp till den stora vägen. men by vägen var inte mycket bättre den heller.. trodde även att jag blev stoppad i armsjön så jag sängde in där men polisen vinkade ut mej på vägen igen, det var tradaren bakom mej som skulle stoppas. polisen sa att det var omöjligt att bara få han å stanna eftersom han låg så nära mej. "jag blåser åt dej så kan du få åka igen" så han innan jag fick fara. hehe


när jag kom hem så var det bara till att ta reda på röran i köket sen igår. oj oj oj vad mycket, jag är inte helt klar än men jag ska snart göra klart. =) har även hängt en tvätt å skottat fram garaget så jag kunna ta ut slungan tills karl kommer hem.. å när vi har ätit midda så ska jag till nellie som fyller 1 år imöra. =) som gudmor så är det ju ett måste enligt mej att åka å gratta fast man egentligen inte har tid. *suck* har massor med göra..


igår så var my å oskar här för ann å reine jobbade, det slutade med att kim å wilma var här oxå å alla barnen verkade ha jätte skoj. jag fick lov att ropa in allihop för abbe å oskar var genomblöta, det syntes väldigt bra på dom men inte på dom andra. en efter en så smet dom upp på abbes rum men abbe kom till köket å tog av sig byxor å långkalsonger för det var blött. jag ropade ner alla andra oxå å alla andra barn var oxå dyngblöta. nä men vi är inte blöt sa flera av dom när dom kom in.. så det var bara att leta fram torra kläder å rätt storlek till alla. lite svårt till kim å my för dom har jätte långa ben å abbe är ju så kort. men jag hittade en påse med ärvda kläder som var lite större. =) det ordnade sig till slut. =)

kim glömde att berätta för mej att dom skulle gå hem 16.30 så micke kom instudsande 17.30  å ville ha hem sina två små. hehe

dom är ju så söta alla dom små när dom leker tillsammans oavsett deras ålder. wilma yngst med sina 5 å my äldst med sina 10. å konstigt nog så var det inte nå bråk överhuvudtaget. inte en ända tillsägelse fick dom.  =)


nä nu måste jag ta reda på alma som ligger breve mej å surrar för fullt. =) =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards