Alla inlägg den 23 mars 2010

Av zanna - 23 mars 2010 16:56

idag vet jag inte om jag har varit hemma så mycket...

gick till mickels å drack kaffe fre kl 10 imorse. =) tack för det. när jag skulle ta ur alma i vagnen där så märker jag att en skruv till sufletten har lossnat. jävla skit vagn vad less jag blir. men jag hade tur å hittade den när jag gick hem. där låg den så fint så på vår lilla väg så det var bara att saätta tillbax den när jag kom hem. karl sa att han ska göra en riktigt koll på den för annars så ramlar den väl ihop helt snart. jag som var så nöjd med den... inte nu då!!!

sen skulle ju abbe hämtas på dagis kl 13 å sen for vi till jobbet för å hämta almas dopklänning å vad nöjd jag är med den. lilian ville ha tillbax den efter dopet för då ska hon brodera in hennes namn å dopdatum på den. =)  sen var det meningen att vi skulle till mamma men då ringde anna å sa att hon var hemma å att vi kunna komma så då for vi till harmånger å vi blev ju där en stund förstås. så vi hoppade över mamma å for hem istället. nu sitter vi å väntar på att karl <3 ska komma hem så vi kan få i oss våfflor. =) mumma.

å sen blir det bara att ta det lugnt. =)


nu har jag inge mer för stunden.. =)


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards