Alla inlägg den 12 mars 2010

Av zanna - 12 mars 2010 09:30

igår kväll så skull hela familjen på kalas men det slutade ju med att jag å alma for bara. min guddotter fyller 1 år idag. =) hurra!!

louise å thomas är då inte kloka på en fläck. hehe dom berättar saker som ingen annan än dom ska veta å dom blir inte blyga eller generade heller..

oj oj oj, kanske ska dit idag oxå men då ska hela familjen dit. beroende på när allt besök har varit där. louise skulle ringa om det. =)


idag så vet jag inte vad det blir, måste dammsuga runt soffan. jag tror att det är golvet som har ätit popcorn å inte folket som var här igår.. *suck* bara städa å städa å städa. så skoj när man skulle kunna vara ute istället.men men det är ju snabbt gjort bara man kommer igång.


nä nu måste jag ta å göra nå åt mej själv å äta frukost oxå.


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

Ovido - Quiz & Flashcards