Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

stackars lilla flicka.

Av zanna - 30 mars 2010 10:29

imorse så vaknade jag av att alma pratade vid 8 tiden samtidigt kom karl in i sovrummet så jag bad honom hämta alma å lägga henne i vår säng. njae säger han det luktar som om jag måste byta på henne först. så lyfte han upp alma å hela hon var brun, hon hade gjort ner sig ordentligt å typ halva sängen. karl klarade inte av att byta på henne för han tjöjdes hela tiden. hihi så jag fick ta över. stackars lilla flicka som hon skämdes när karl stod å tjöjdes å tittade bort hela tiden. men vad kan man räka med när hon fick blåbär ena dan å plommon igår.. klart som tusan att den stackars lilla magen reagerade. men nu behöver jag inte oroa mej för förstoppning iaf. =)


igår så var vi på slalom avslutning med abbe, vi visste att dom skulle få ett varsitt järnmärke men alla fick komma till prispallen å hämta en varsin pokal i silver. snacka om att abbe var glad. =) när dom skulle gå in för att få järnmärket så hade dom bara fått 20 st märken för det hade blivit fel i leveransen. så dom som inte fått pokal fick märket å resten skulle få det med posten inom en vecka. =) när vi skull hem så började abbe grina å skrika för att han inte fick godis, alla andra fick ju det. men alla fick kortlekar som pris i en frågeslinga å inte godis. så när han satte sig i bilen så frågade jag om han fick äta godis på nån annan dag än lördagar å hen sa nej. så nästa gång han ballar ur sådär för att han inte får godis så åker vi hem sa jag till honom. det spelar ingen roll var vi är så lämnar vi allt å åker hem. då började abbe på å fjolla sig å då blev karl arg å sa till honom oxå.  trots är vad jag kallar det där. stundvis är han sitt gamla jag å är hur mysig som helst men så är det som å vända på en hand så blir han trotsigare än trotsig. han är ju söt ändå den lilla killen. =) =) men det är lite jobbigt. han har fått för sig att vi skäller på honom hela tiden, men det gör vi ju inte. knappt nå alls. han har till å med fått sova midda två dagar den här veckan för att han orkar inte med sig själv. jag har sagt till honom att nu går du å vilar. nej jag är inte trött säger han men går ändå upp å lägger sig i sängen å somnar på två min. nähä säger jag då. å när jag har väckt honom så har han sagt jag var nog trött iaf. hihi så söt så söt. =) igår när jag väckte honom så det första han sa när han öpnnade ögonen å såg mej å alma så sa han: vet du zanna, jag älskar er jätte mycket! =) å då kan man ju säga att jag blev tår ögd. =) man kan ju inte annat än älska honom! å abbe avgudar verkligen sin lilla syster. å hon han, igår när han lekte med henne så skrattade hon tills hon kiknade. det var så skoj att titta på dom. =) abbe körde runt med alma i gåstolen så mycket att hon tills slut kräktes. hihi abbe skrattade å skerk alma kräktes. =)


sitter å funderar på om jag ska flirta med nån som kan följa med till birsta å storhandla. men vem skulle det kunna vara när alla jobbar.. *suck*


nä nu ska jag ta å göra lite nytta..


ÄLSKAR ALMA KARL Å ALBERT!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


puss kram

 
 
Kristina

Kristina

30 mars 2010 13:07

ha ha då fick vi samma sort uppvaknande imorse Lukas fick plommonpure och lite päron igår så han hade bajsat ner pyjamas och sovpåse han åxå ;)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanna - 14 juni 2014 17:20

idag så fick jag veta nånting som jag gått å väntat på.. nånting som jag har hoppats på när det gäller en nära vän. jag blev så himla glad för deras skull, jag fick gåshud på hela kroppen när jag fick smset imorse om att jag måste ringa. jag trodde a...

Av zanna - 11 juni 2013 15:35

nu är det bara 10 dagar kvar till vi står som brudpar. =) ska blir så hima roligt. vi har nu varit ute på svensexa å möhippa å dom blev lyckad å mindre lyckad. =) karl hade sin i fredags å han kom hem redan kl 24. =) höll mej vaken större delen av ...

Av zanna - 3 juni 2013 11:40

nu är vi nästan färdig med snickarbon. =) målade klart igår å lade golv, nu ska det bara målas runt fönstren i nån fin fär å texten på väggen ska fyllas i. det kommer att bli jätte fint. =) klänningen ska lämnas till en arbetskamrat för en fin just...

Av zanna - 30 maj 2013 13:38

9 arbetsdagar kvar innan jag går hem på ledigt i 9 veckor. ska bli så himla skönt. =) längtar som en tok kan jag säga. =) ska bli skönt för ungarna oxå å slippa dagis under sommaren men nästa sommar blir det till att jobba. =(   idag har vi rensa...

Av zanna - 23 maj 2013 12:27

varför är det egentligen jag som har gjort fel när jag har berättat vad jag vill å hur jag vill ha det? varför ska jag be om ursäkt när jag bara sagt vad jag tycker å tänker om vad som är rätt? varför ska jag stå där med hundhuvudet när det är vi...

Ovido - Quiz & Flashcards